Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

TEKST ŁATWY DO CZYTANIA I ROZUMIENIA ERT

Informacja o pracy Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu

Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu to główna jednostka Policji w powiacie olkuskim. Komendzie podlegają trzy komisariaty: Komisariat Policji w Bukownie, Komisariat Policji w Kluczach i Komisariat Policji w Wolbromiu.

Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu podlega Komendzie  Wojewódzkiej Policji w Krakowie

Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu znajduje się przy ulicy Jana Pawła II 32 w Olkuszu

Do Komendy Powiatowej  Policji w Olkuszu możesz wysłać wniosek lub skargę.

Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.

Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.


Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112. 

 

Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu ma wiele zadań:

  • Pilnuje przestrzegania prawa.
  • Kontroluje i nadzoruje pracę podległych komisariatów w powiecie olkuskim.
  • Dba żeby policjanci otrzymali dobre wyposażenie na przykład ubranie służbowe i broń.
  • Policjanci z komendy szukają przestępców.
  • Policjanci dbają, aby na drogach województwa było bezpiecznie.

 

Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu przygotowuje także kampanie społeczne:

 

  • Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.
  • Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
  • Ostrzega ludzi przed oszustami.
  • Informuje o historii i tradycji Policji.
  • Współpracuje z policjantami z innych województw i innych krajów.

 

Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu przygotowuje:

  • Stronę internetową Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów z powiatu olkuskiego.
  • Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej w Olkuszu

 

Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Olkuszu

 

Szefem Komendy Powiatowej  Policji w Olkuszu jest Komendant Powiatowy Policji w Olkuszu inspektor Jarosław Klich.
 

Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu.


Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu olkuskiego.

Komendant koordynuje funkcjonowanie wszystkich jednostek Policji powiatu olkuskiego.

Jednostki Policji to komisariaty.
 

Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.

Metryczka

Data publikacji : 24.08.2023
Data modyfikacji : 16.04.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Katarzyna Matras
Osoba udostępniająca informację:
Katarzyna Matras Jednoosobowe stanowisko ds. prasowo - informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Matras
do góry